חלונות 7

About this tag
דיונים תחת התג חלונות 7 עוסקים בבעיות תאימות ושדרוג לאחור, כמו ניסיון להסיר את חלונות 7 ולהתקין גרסה ישנה יותר כמו Windows XP. משתמשים נתקלים במחסומים שמונעים התקנה ישירה של מערכת הפעלה ישנה יותר כאשר מותקנת גרסה חדשה יותר, ומחפשים דרכים לעקוף זאת באמצעות כלי פירמוט חיצוניים כמו דיסק און קי. הנושאים כוללים התקנה נקייה, ניהול דיסקים ופתרונות לשחזור מערכת.
  1. A

    Windows 7 זקוק לעזרה בפירמוט דיסק שמותקן עליו חלונ&#1493

    שלום חברים התקנתי חלונות 7 ומאז אני רק אוכל חצץ. אני רוצה להסיר את ההתקנה ולהתקין חזרה xp אין אפשרות להכניס את הסי די של האקס פי ולעשות התקנה. אני מקבל הודעה שמותקנת לי מערכת הפעלה חדשה יותר מה שאני מבקש זה אם אתם יכולים להעביר אלי קבצים שאני יכול לעשות פירמוט לדיסק הקשיח מדיסק און קי ואז אוכל...