חלונות xp

About this tag
משתמשים המחפשים מידע על חלונות xp מוצאים בפורום דיונים על התקנה מחדש של מערכת ההפעלה הוותיקה, במיוחד במצבים שבהם מותקנת גרסה חדשה יותר כמו חלונות 7. הנושאים הנפוצים כוללים קשיים בפירמוט דיסק קשיח והתקנה נקייה של חלונות xp, לעיתים תוך שימוש בדיסק און קי. התגובות בפורום מספקות עצות מעשיות להתמודדות עם בעיות תאימות והתקנה, תוך התמקדות בצעדים טכניים לשחזור המערכת הישנה.
  1. A

    Windows 7 זקוק לעזרה בפירמוט דיסק שמותקן עליו חלונ&#1493

    שלום חברים התקנתי חלונות 7 ומאז אני רק אוכל חצץ. אני רוצה להסיר את ההתקנה ולהתקין חזרה xp אין אפשרות להכניס את הסי די של האקס פי ולעשות התקנה. אני מקבל הודעה שמותקנת לי מערכת הפעלה חדשה יותר מה שאני מבקש זה אם אתם יכולים להעביר אלי קבצים שאני יכול לעשות פירמוט לדיסק הקשיח מדיסק און קי ואז אוכל...