About this tag
דיונים תחת התג 'מערכת הפעלה' עוסקים בהתקנה, הסרה וניהול של מערכות הפעלה של מיקרוסופט, בעיקר Windows 7 ו-Windows XP. משתמשים נתקלים בבעיות כמו חוסר יכולת להתקין גרסה ישנה יותר כאשר מותקנת גרסה חדשה, ומחפשים דרכים לבצע פירמוט דיסק והתקנה נקייה באמצעות כונן USB. הנושאים כוללים התקנה מחדש, תאימות בין גרסאות, ופתרונות לבעיות אתחול.
-
A
Windows 7 זקוק לעזרה בפירמוט דיסק שמותקן עליו חלונו
שלום חברים התקנתי חלונות 7 ומאז אני רק אוכל חצץ. אני רוצה להסיר את ההתקנה ולהתקין חזרה xp אין אפשרות להכניס את הסי די של האקס פי ולעשות התקנה. אני מקבל הודעה שמותקנת לי מערכת הפעלה חדשה יותר מה שאני מבקש זה אם אתם יכולים להעביר אלי קבצים שאני יכול לעשות פירמוט לדיסק הקשיח מדיסק און קי ואז אוכל...- avz
- Thread
- דיסק קשיח התקנה חלונות 7 חלונות xp מערכת הפעלה סי די עזרה פירמוט
- Replies: 16
- Forum: Windows Help and Support