About this tag
התג 'סי די' ב-WindowsForum.com מתייחס לבעיות הקשורות להתקנת מערכת הפעלה באמצעות תקליטור. דוגמה לכך היא משתמש המבקש עזרה בפירמוט דיסק קשיח והתקנה מחדש של Windows XP, כאשר מותקנת גרסה חדשה יותר (Windows 7) והוא אינו יכול לאתחל מתקליטור ההתקנה. הנושאים הנפוצים כוללים הסרת מערכת הפעלה קיימת, יצירת דיסק אתחול USB, והתקנה נקייה. התג משמש בעיקר לדיונים על פתרון בעיות אתחול והתקנה מדיסקים פיזיים.
-
A
Windows 7 זקוק לעזרה בפירמוט דיסק שמותקן עליו חלונו
שלום חברים התקנתי חלונות 7 ומאז אני רק אוכל חצץ. אני רוצה להסיר את ההתקנה ולהתקין חזרה xp אין אפשרות להכניס את הסי די של האקס פי ולעשות התקנה. אני מקבל הודעה שמותקנת לי מערכת הפעלה חדשה יותר מה שאני מבקש זה אם אתם יכולים להעביר אלי קבצים שאני יכול לעשות פירמוט לדיסק הקשיח מדיסק און קי ואז אוכל...- avz
- Thread
- דיסק קשיח התקנה חלונות 7 חלונות xp מערכת הפעלה סי די עזרה פירמוט
- Replies: 16
- Forum: Windows Help and Support