Windows 11 Duplicate Folders

theoldandgrey

Extraordinary Member
Joined
May 13, 2011
I am very new to Windows 11 and One Drive (like 3 days!). I have discovered that on my desktop I have two folders called Pictures. In properties one has a location as C:\Users\t***\OneDrive\Desktop, the other C:\Users\t***\OneDrive\Desktop. and of course in One Drive there is C:\Users\t***\OneDrive. I realise they are all leading to the same folder but how do I hide one of them on the desktop without deleting all the files? I just need to keep the desktop uncluttered, being 87 my sight is not as good as it used to be!!! I should be really upset if I lost all those memories. Thank you for any help you can give
 
Soy muy nuevo en Windows 11 y One Drive (¡como 3 días!). He descubierto que en mi escritorio tengo dos carpetas llamadas Imágenes. En las propiedades, uno tiene una ubicación como C:\Users\t***\OneDrive\Desktop, el otro C:\Users\t***\OneDrive\Desktop. y, por supuesto, en One Drive hay C:\Users\t***\OneDrive. Me doy cuenta de que todos conducen a la misma carpeta, pero ¿cómo oculto uno de ellos en el escritorio sin eliminar todos los archivos? Solo necesito mantener el escritorio despejado, al tener 87 años mi vista no es tan buena como solía ser!!! Debería estar realmente molesto si perdiera todos esos recuerdos. Gracias por cualquier ayuda que puedas dar
 
Back
Top Bottom