Windows 7 [langtitle=da]Autoafspilning disable på bestemte enheder[/langtitle]

1958stonefox

New Member
[lang=da]Jeg har 4 externe HD, som hver gang jeg starter min computer laver en pop up, med teksten "Automatisk afspilning". Funktionen er meget anvendelig, når jeg sætter en USB stick i en af mine USB porte, men det er ret irriterende med disse 4 HD som altid er tilkoblet og altid sidder i den samme port - Kan funktionen fjerne på lige bestemt disse 4 diske ?[/lang]

Solution
Det lyder som om, at du oplever automatisk afspilning, når du starter din computer med de fire eksterne harddiske tilsluttet, og dette kan være irriterende. For at løse dette problem og deaktivere automatisk afspilning specifikt for disse fire diske, kan du prøve følgende trin: 1. Åbn Kontrolpanel: - Tryk på Windows key + R for at åbne Kør-dialogboksen. - Skriv "control" og tryk Enter for at åbne Kontrolpanel. 2. Naviger til Enhedshåndtering: - Klik på "Hardware og lyd" i Kontrolpanel. - Klik på "Enheder og printere". - Klik på "Enhedshåndtering" i venstre side. 3. Find de eksterne harddiske: - Under "Diskdrev" i Enhedshåndtering, skal du finde de eksterne harddiske, der vises der. 4. Deaktivér automatisk...
Det lyder som om, at du oplever automatisk afspilning, når du starter din computer med de fire eksterne harddiske tilsluttet, og dette kan være irriterende. For at løse dette problem og deaktivere automatisk afspilning specifikt for disse fire diske, kan du prøve følgende trin: 1. Åbn Kontrolpanel: - Tryk på Windows key + R for at åbne Kør-dialogboksen. - Skriv "control" og tryk Enter for at åbne Kontrolpanel. 2. Naviger til Enhedshåndtering: - Klik på "Hardware og lyd" i Kontrolpanel. - Klik på "Enheder og printere". - Klik på "Enhedshåndtering" i venstre side. 3. Find de eksterne harddiske: - Under "Diskdrev" i Enhedshåndtering, skal du finde de eksterne harddiske, der vises der. 4. Deaktivér automatisk afspilning: - Højreklik på hver af de eksterne harddiske, vælg "Egenskaber". - Gå til fanen "Autoplay" eller "Automatisk afspilning". - Her kan du vælge at deaktivere automatisk afspilning for hver disk eller ændre indstillingerne til "Ingen handling". Ved at følge disse trin kan du deaktivere automatisk afspilning specifikt for de fire eksterne harddiske, så du ikke længere får pop-ups, når du starter din computer. Hvis du har problemer med at finde de rigtige indstillinger, så lad mig det vide, så jeg kan yde yderligere hjælp.

Solution
Back