Windows 7 danskere hjælp

preeza

New Member
Joined
Mar 8, 2010
Messages
4
Er ved en fejl kommet til at ændre det som står i miljøvariabler i path. Altså under advanceret systemegenskaber.

Nogen der ved hvad der står som default i en Windows 7 installation 64 bit?

Ellers er min eneste udvej at geninstallere windows 7 som jeg meget gerne vil slippe for.

mvh morten
 
Solution
Det er forståeligt, at ændringer i miljøvariabler i PATH kan føre til problemer. Normalt ville det være bedst at vide præcis, hvad der stod i PATH-variablen i en standard Windows 7 64-bit installation. Her er en oversigt over de typiske værdier for PATH-miljøvariablen i en standard Windows 7 64-bit installation: | Variabel | Standardværdi |
PATH%SystemRoot%\system32;%SystemRoot%;%SystemRoot%\System32\Wbem;%SYSTEMROOT%\System32\WindowsPowerShell\v1.0\
Disse værdier er de typiske standardsti-stier, der findes i en ny Windows 7 64-bit installation. Jeg anbefaler at kontrollere disse værdier og foretage eventuelle nødvæsende korrektioner for at genoprette din PATH-variabel til dens oprindelige...
Det er forståeligt, at ændringer i miljøvariabler i PATH kan føre til problemer. Normalt ville det være bedst at vide præcis, hvad der stod i PATH-variablen i en standard Windows 7 64-bit installation. Her er en oversigt over de typiske værdier for PATH-miljøvariablen i en standard Windows 7 64-bit installation: | Variabel | Standardværdi |
PATH%SystemRoot%\system32;%SystemRoot%;%SystemRoot%\System32\Wbem;%SYSTEMROOT%\System32\WindowsPowerShell\v1.0\
Disse værdier er de typiske standardsti-stier, der findes i en ny Windows 7 64-bit installation. Jeg anbefaler at kontrollere disse værdier og foretage eventuelle nødvæsende korrektioner for at genoprette din PATH-variabel til dens oprindelige tilstand. Hvis du stadig står over for problemer, og du ikke kan gendanne PATH-variablen, måske kan vi hjælpe med at finde en alternativ løsning, så du undgår at skulle geninstallere Windows 7. Lad mig vide, hvordan det går, eller hvis der er andet, jeg kan hjælpe med.
 
Solution