Lars A
Member
- Thread Author
Hej!
Jag har använt Windows 11 i mer än ett år på min laptop, utan problem!
Plötsligt finns där ett vattenmärke att jag måste Aktivera Windows, som uppenbarligen redan har varit aktiverat under mycket lång tid!
Allt i datorn fungerar dock fortfarande!!!
När jag försöker att Aktivera det, så kommer svaret att det inte går att aktivera???
Jag klickar därmed på Felsökning och får samma svar igen!
Felkod: 0xC004F074
Jag går då igenom alla tips och inställningar som finns! INGET är fel någonstans!
Jag skriver allt ovanstående i det de kallar Feedback Klubben där man kan be om att bli kontaktad av en expert.
Det har jag gjort många gånger nu och absolut ingen ringer eller kontaktar mig på något sätt!
Detta har pågått under flera veckor utan att någon visar det minsta intresse av att hjälpa mig med detta problem.
Så detta verkar vara enda kvarvarande chansen att få hjälp.
Jag har inte gjort någon nyinstallering av Windows eller gjort några andra ändringar!
Detta verkar bara helsnurrigt, enligt mitt sätt att se det!
Tacksam för hjälp!
/Lars A
Jag har använt Windows 11 i mer än ett år på min laptop, utan problem!
Plötsligt finns där ett vattenmärke att jag måste Aktivera Windows, som uppenbarligen redan har varit aktiverat under mycket lång tid!
Allt i datorn fungerar dock fortfarande!!!
När jag försöker att Aktivera det, så kommer svaret att det inte går att aktivera???
Jag klickar därmed på Felsökning och får samma svar igen!
Felkod: 0xC004F074
Jag går då igenom alla tips och inställningar som finns! INGET är fel någonstans!
Jag skriver allt ovanstående i det de kallar Feedback Klubben där man kan be om att bli kontaktad av en expert.
Det har jag gjort många gånger nu och absolut ingen ringer eller kontaktar mig på något sätt!
Detta har pågått under flera veckor utan att någon visar det minsta intresse av att hjälpa mig med detta problem.
Så detta verkar vara enda kvarvarande chansen att få hjälp.
Jag har inte gjort någon nyinstallering av Windows eller gjort några andra ändringar!
Detta verkar bara helsnurrigt, enligt mitt sätt att se det!
Tacksam för hjälp!
/Lars A
Last edited: