Windows 7 srs hd audio lab gold(HAL)good or bad

casi

New Member
Joined
Jul 18, 2011
godmorgen alle(ny bruger) jeg kunne godt tænke mig at høre meninger om plug in srs hd audio lab gold eller srs labs generelt for mig har dette billige program optimeret lyden på mit forholdvis dyre anlæg meget mere end jeg nogensinde havde forestillet mig(prisklasse samlet ca 90.000) venlig hilsen casi.ps al feedback positiv eller negativ
på skønnes,måske andre forslag til lydoptimering(srs har specielt øget fidelity):razz: UNSKYLD SPROGET JEG VED FAKTISK IKKE HVAD DER ER SKET:MH CASI
 
Last edited:
Please post questions in English . I have taken the liberty to translate your question into English :

srs hd audio lab gold(HAL)good or bad

Good morning all (new user) I'd like to hear opinions about plug srs hd audio lab gold or srs labs generally for me, this inexpensive program optimized sound on my relatively expensive plant much more than I ever imagined (price class together approximately 90,000) Sincerely casi.ps any feedback positive or negative
on the estimated perhaps other suggestions for sound optimization (srs has especially increased fidelity) UNSKYLD LANGUAGE I KNOW IN FACT NOT WHAT HAS HAPPENED: MH CASI
 
Back
Top Bottom