Windows 7 mikrofon + skype

Calmar

New Member
Joined
Feb 1, 2010
Hej alle sammen


Jeg har købt og installeret win 7, alt virkede fint indtil jeg skulle snakke med nogle venner via skype,
min mikrofon var meget lav, jeg har derefter skruet min mikrofon op alle steder, skype, msn, mit lydkort alle steder men den er stadig meget lav
Jeg kontakterede Acer hvor min bærbar kommer fra, og spurgte om det kunne værre fordi nogle Acer ting ikke virker sammen med det nye win7
De sagde at Acer godt kunne tage det, men mit lydkort er lavet af microsoft,

Jeg havde før Vista hvor jeg installeret win7 i stedet fir

Nogen der ved hvordan jeg kan få min mic til og virke bedre så den kan blive høj igen????

INFO
Lydkort - Microsoft High Definition Audio 6.1.7600.16385
Driver - Den nyeste af typen

//Calmar
 
Last edited:
Hej alle sammen


Jeg har købt og installeret win 7, alt virkede fint indtil jeg skulle snakke med nogle venner via skype,
min mikrofon var meget lav, jeg har derefter skruet min mikrofon op alle steder, skype, msn, mit lydkort alle steder men den er stadig meget lav
Jeg kontakterede Acer hvor min bærbar kommer fra, og spurgte om det kunne værre fordi nogle Acer ting ikke virker sammen med det nye win7
De sagde at Acer godt kunne tage det, men mit lydkort er lavet af microsoft,

Jeg havde før Vista hvor jeg installeret win7 i stedet fir

Nogen der ved hvordan jeg kan få min mic til og virke bedre så den kan blive høj igen????

INFO
Lydkort - Microsoft High Definition Audio 6.1.7600.16385
Driver - Den nyeste af typen

//Calmar
Calmar:
Hello and welcome to the forums. The best I could do with a translation program was:
I have purchased and installed win 7, everything seemed fine until I was talking with some friends via skype, my microphone was very low, I then turned my microphone up everywhere, Skype, MSN, my sound card everywhere but it is still very low I contacted Acer where my laptop comes from, and asked whether it would be larger because some Acer things not work with the new win7 you said that Acer good could take it, but my sound card is made of microsoft, I had before Vista where I installed win7 instead fir anyone know how I can receive my mic and work better so it can be high again???? INFO Lydkort-Microsoft high definition audio 6.1.7600.16385 Driver-the latest of type
So as you can see, we may have a bit of a communication problem. Basically, we would need the model name of the acer and any model number(s) it seems that you are using a generic default microsoft driver for your sound card and perhaps downloading and installing the proper driver for that specific device may provide more robust performance, however we need to determine what sound card chipset the acer is using so if you could provide any further detail, in english if possible please, we may be able to help.
 
1000 tak for oversættelsen.

Jeg kan godt se i har nogle problemer her inde.
har selv haft disse problemer på mange af mine forumer

Men i det jeg så du oversætte min tekst havde jeg fået en mail her inde fra om hvad jeg skulle gøre og det virker nu
det hele jeg skulle gøre var og ændre filerne fra vista til win7
 
1000 tak for oversættelsen.

Jeg kan godt se i har nogle problemer her inde.
har selv haft disse problemer på mange af mine forumer

Men i det jeg så du oversætte min tekst havde jeg fået en mail her inde fra om hvad jeg skulle gøre og det virker nu
det hele jeg skulle gøre var og ændre filerne fra vista til win7
OK, thanks for letting us know and I'm glad to hear you have it working now.
 
What did you do?

Hey, Ill do this in english so you guys dont have to waste your time translating danish into english.

Ive got some sort of same issue, and it is realy anoying. Is it possible to get the same mail as the other guy ? :) how to fix it. Hope to hear from you soonish :)

Thanks

Sneakingbeef.
 
Back
Top Bottom