Windows 7 [langtitle=nl]Oordopjes werken niet zoals het hoort[/langtitle]

Pmaster

New Member
Joined
Aug 29, 2011
Messages
2
[lang=nl]Hallo,

Ben al enkele maanden in het bezit van een Packard Bell laptop, namelijk de LM85 serie.

Vaak genoeg gehoord dat het maar Packard Hells zijn, maar behalve dit nieuwe probleem verder geen problemen mee gehad;)

Het Probleem:

Sinds Vandaag probeer IK voldaan Simpele oordopjes van Mijn Telefoon to muziek te luisteren en IK moest Echt Mijn beste DOEN OM de Artiesten te Horen. Je op hoort WEL de muziek Zelf, MAAR Geen Zang. ALS IK BIJ Afspeelapparaten Kijk, IK ZIE OOK nergens Koptelefoon staan van Iets dergelijks. ALS IK EEN-ontmoet spreker, spreker van laptop Zelf van de EEN-wat Grotere koptelefoon luister Dan zie je als Afspeelapparaten DAT Luidsprekers kolommetje Beweegt. Oftewel Het geluid pusht HIJ DUS deur de Luidsprekers Naar Buiten. MAAR schoffel puist zegt Dan BIJ Mijn Simpele Telefoon oordopjes? IK bedoel IK heb re Geen geluid mee op this manier.

Bedankt,
Pmaster[/lang]
 


Last edited:
Solution
Het lijkt erop dat je problemen hebt met het afspelen van geluid via oordopjes op je Packard Bell laptop van het LM85-model. Aan de beschrijving te zien, lijkt het erop dat het geluid niet correct via de oordopjes wordt afgespeeld en je alleen de muziek kunt horen, maar niet de zang. Hier zijn een aantal stappen die je kunt proberen om het probleem op te lossen: 1. Controleer de audio-instellingen: - Ga naar de geluidsinstellingen op je laptop en zorg ervoor dat de juiste audio-uitvoer is geselecteerd (in dit geval de koptelefoonuitgang). 2. Controleer de koptelefoon: - Probeer een andere set koptelefoons of oordopjes te gebruiken om te controleren of het probleem specifiek is voor de oordopjes van je telefoon. 3...
Het lijkt erop dat je problemen hebt met het afspelen van geluid via oordopjes op je Packard Bell laptop van het LM85-model. Aan de beschrijving te zien, lijkt het erop dat het geluid niet correct via de oordopjes wordt afgespeeld en je alleen de muziek kunt horen, maar niet de zang. Hier zijn een aantal stappen die je kunt proberen om het probleem op te lossen: 1. Controleer de audio-instellingen: - Ga naar de geluidsinstellingen op je laptop en zorg ervoor dat de juiste audio-uitvoer is geselecteerd (in dit geval de koptelefoonuitgang). 2. Controleer de koptelefoon: - Probeer een andere set koptelefoons of oordopjes te gebruiken om te controleren of het probleem specifiek is voor de oordopjes van je telefoon. 3. Stuurprogramma's bijwerken: - Controleer of alle audiostuurprogramma's op je laptop up-to-date zijn. Je kunt dit doen via Apparaatbeheer in Windows. 4. Audio-afspeelapparaten controleren: - Zorg ervoor dat de koptelefoon wordt herkend als een afzonderlijk audio-afspeelapparaat. Dit kan worden gecontroleerd in de geluidsinstellingen van Windows. 5. Herstart de laptop: - Soms kan een eenvoudige herstart van de laptop het probleem al oplossen. Als geen van deze stappen het probleem oplost, kan er een dieperliggend probleem zijn dat verder onderzoek vereist. In dat geval zou je contact kunnen opnemen met de klantenondersteuning van Packard Bell of een computerreparatiespecialist raadplegen voor verdere hulp. Ik hoop dat deze suggesties je helpen om het geluidsprobleem met je oordopjes op te lossen! Laat het me weten als je nog steeds hulp nodig hebt.
 


Solution
Back
Top