Windows 10 Update W 10 til v 1511,10586

Poul Thomsen

New Member
When opdatering must instal den opgr.så stopper den ved 32%.Har forsøgt i 4 dage,men den ender altid på et tidspunkt med at give en fejlmeldning.0x800705b4.
help søges
MVH
Poul
 
I understand that Update W10 1511, 10586 started, went on until 32%, and after waiting 4 days ended with fail 0x800705b4?

Is that the end of W10 or will the previous version start up now?

What kind op PC /Laptop are you using?
 
He tried for 4 days. I don't think he waited four days. It always ends at the same point.
Hi Poul-

Hej. Dette er en engelsk sproget forum. Jeg er sikker på, som en dansker, kan du skrive godt engelsk. Bedre på den måde.
Velkommen til forummet
 
I don't think that will be in the best interests of the Forum Most Scandinavians/Danes, can speak English at a very proficient level. - More than my Danish LOL
 
It doesn't look like the error message will help much.

ERROR_TIMEOUT
1460 (0x5B4)
This operation returned because the timeout period expired.

Over on the Microsoft forum, they have acknowledged at least one known problem regarding SD cards stopping the install at 44%. I will look to see if any refer to 32%, if that is the overall percentage, or just a one section value.
 
Yes,i have tried for 4 days,and gets this info.I have a HP 500-405 no.
 

Attachments

  • update 3.PNG
    update 3.PNG
    14.3 KB · Views: 312
1. Højreklik på Start, og vælg "Kommandoprompt (Admin)"
Indtast sfc / scannow. og indtast. Dette kan tage et stykke tid. Derefter genstarte og prøve opdateringen igen.

2.Højreklik på menuen Start. Vælg "Kontrolpanel" og derefter "Fejlfinding" og derefter "System og sikkerhed" og "Løs problemer med Windows-opdateringer"

Reboot og prover igen.
 
Hej.
Har nu prøvet begge,men den stopper stadig ved 32%.
Ved kommandpromt,så kommer der straks efter enter en slags liste op,men har prøvet ar lade den stå i ca 2 timer,der kommer ikke andet.
Er ved at være godt træt af den opgra.Fordi hver gang update går i gang,så sker det her,så den blokkere jo for andre update.
 

Attachments

  • råd1a.PNG
    råd1a.PNG
    24.3 KB · Views: 306
The poster has tried sfc /scannow.
He as also tried the fault finding in the Control Panel. Hi upgrade download is still stopping at 32%.
Anyone any suggestions??
 
Da jeg i dag startede min pc,så gik update pludselig i gang.Men efter 4 timer var den nået til 48% i instal cirklen,da stod den igen af.Kunne ikke opdat.stod der bare,derefter tilbage til den "gamle" W 10.
Nu har den forsøgt 16 gange siden 12.11,så det er da vist håbløst at få det til at virke.
 
OK. Igen:
Slet filerne fra C: \ Windows \ Software Distribution Mappe.
Højreklik starten. Vælg Kommandoprompt (Admin)
Skriv følgende kommandoer én ad gangen, og efter hver, Enter:
net start wuauserv
netto start- bits
Kør Windows Update igen og se nar vdet er OK
 
Hej.
Nu går jeg nok med både livrem og seler.
Har jeg forstået det rigtigt: Det er indholdet i mappen som skal slettes ? og ikke hele mappen.
mvh
poul
 
Nu har jeg fulgt "brugsanvisningen",så må tiden vise om det virker.
PT melder den bare ud,at der er ingen opdat.Det har den gjort hele weekenden.
 
Back
Top