- Thread Author
[lang=nl]Hallo
kan iemand mij helpen???
Ik krijg sinds gisteren een BSOD.
Ik kan verders helemaal niets alleen maar de computer opstarten in veilige modus.
Ik ben een leek wat computers betreft.
ik heb vandaag meer als een uur aan de telefoon gehangen met iemand van microsoft ondersteuning en die haden het over de memory.dmp en die moest ik opsturen als bijlage in de mail en dan zouden ze er maandag naar kijken..
Dat duurt nog erg lang en daarbij kon ik het niet als bijlage versturen omdat het bestand te groot was. dus hoop ik maar dat ze het hebben ontvangen.
Maar ben ondertussen ff aan het googlen geweest en heb een bluescreen vieuwer geinstalleerd, nou weet ik niet wat ik verder moet doen, ik zie alleen wel iets staan van ntoskrnl.exe maar durf niet ergen op te klikken hahah
ben erg bang dat ik mijn bestanden ga kwijtraken.
oja ik heb een acer aspire 7540G laptop
ik heb 450 vrij ruimte nog.
doe altijd automatische windows update
ik weet niet of er meer info nodig is maar anders hoor ik het graag.
ik hoop dat iemand me wil helpen.
Alvast bedankt
Groetjes Jolanda[/lang]
kan iemand mij helpen???
Ik krijg sinds gisteren een BSOD.
Ik kan verders helemaal niets alleen maar de computer opstarten in veilige modus.
Ik ben een leek wat computers betreft.
ik heb vandaag meer als een uur aan de telefoon gehangen met iemand van microsoft ondersteuning en die haden het over de memory.dmp en die moest ik opsturen als bijlage in de mail en dan zouden ze er maandag naar kijken..
Dat duurt nog erg lang en daarbij kon ik het niet als bijlage versturen omdat het bestand te groot was. dus hoop ik maar dat ze het hebben ontvangen.
Maar ben ondertussen ff aan het googlen geweest en heb een bluescreen vieuwer geinstalleerd, nou weet ik niet wat ik verder moet doen, ik zie alleen wel iets staan van ntoskrnl.exe maar durf niet ergen op te klikken hahah
ben erg bang dat ik mijn bestanden ga kwijtraken.
oja ik heb een acer aspire 7540G laptop
ik heb 450 vrij ruimte nog.
doe altijd automatische windows update
ik weet niet of er meer info nodig is maar anders hoor ik het graag.
ik hoop dat iemand me wil helpen.
Alvast bedankt
Groetjes Jolanda[/lang]